Op je werk gaat het vaak om samenwerking. Hoe groots jouw plannen ook zijn, om deze te realiseren heb je vaak collega’s nodig. Wellicht zijn je collega's minder enthousiast over jouw plannen en kun je je plannen niet realiseren. Het wel of niet uitvoeren van jouw ideeën hangt vaak samen met hoe je collega’s benadert en behandelt. Daarom is communicatie op de werkvloer zo belangrijk. Goede relaties op het werk ontstaan wanneer mensen zich in elkaar weten te verplaatsen. In de training Communication for Excellence leer je verschillende communicatiestijlen te herkennen en te gebruiken, zodat jij jouw talenten samen met anderen op de juiste manier kunt inzetten. Samen behalen jullie de mooiste resultaten.
Wij werken met ervaringsleer, theorie direct toepassen in de praktijk. Ons uitgangspunt is dat je 100% zelf verantwoordelijk bent voor hoe je omgaat met de resultaten en gebeurtenissen in je eigen leven. Wij hanteren een resultaatgerichte en pragmatische aanpak in onze trainingen. Op onze website vind je meer informatie over onze verschillende trainingen. Mocht je nog vragen hebben over het verbeteren van de communicatie op de werkvloer, dan staan wij je graag te woord via +31 (0)20 506 20 90.
Jezelf als bron van mogelijkheden ervaren.
Je koers
Je mindset
Naar je omgeving