Ervaringen

Wij kunnen je vertellen wat we doen en wat voor een impact dat heeft op je zakelijke én privéleven. Maar dat kunnen onze opdrachtgevers ook, misschien zelfs nog beter. Hieronder een greep uit de organisaties waar we mee samenwerken en hun ervaringen.

Incompany

In vergaderingen gaat het vaak over de inhoud, terwijl de manier hoe je communiceert, net zo belangrijk is om mensen in beweging te krijgen.

»
Evelien Westra, HR Manager, Tanis
How Company denkt actief mee. »
Prof. Dr. Christianne de Groot, Hoofd afdeling Gyneacologie en Verloskunde, Amsterdam UMC

Jezelf inspireren is veel krachtiger dan gemotiveerd worden door je leidinggevende

»
René van Hees, Chief Software Engineer, Thales

Dingen zeggen of dingen uitstralen dat zijn twee verschillende dingen.

»
Jorien Vermeer-Heemskerk, HR Officer, Banijay Benelux

De studenten maken effectiever gebruik van de geleerde tools in hun werkomgeving met klanten en collega's. Het programma is geschikt voor alle culturen, een belangrijk aspect in onze multiculturele schoolomgeving.

»
Katrin Muff, Decaan, Business School Lausanne
Als een van mijn mensen na Communication for Excellence weer op kantoor komt, geeft dit een berg energie. Het trekt onze organisatie verder vooruit. Inhoud en kennis over verbeterprocessen is er al. Door ook te luisteren en in te spelen op de behoeften, leren we elkaar en onze klanten beter begrijpen. »
René van Amersfoort, Director, vABC
Als je in de attitude van mensen een blijvende verandering wil zien, adviseer ik een traject van How Company. »
Edwin Verlangen, Director AAFM, Avans College of Higher Education
Investeren in je mensen: dat is de sleutel tot succes. De helft van het succes van een student wordt bepaald door de kwaliteit van de docent. Om die docent maximaal te ondersteunen, is onderlinge communicatie essentieel. »
Antoine Wintels, Chairman of the Board, Summa College
We stellen prioriteiten op een betere manier, maken échte keuzes in plaats van halve keuzes. De prestaties zijn al een stuk beter, maar er is nog veel meer uit te halen. Stap voor stap zijn we dat nu met elkaar aan het ontdekken. »
Roel van Dijk, CEO, ANVA

Het gezamenlijk bepalen, uitspreken en vastleggen van onze identiteit geeft een commitment naar elkaar als MT en duidelijkheid en focus waar we voor gaan naar de rest van de organisatie.

»
Patricia Surendonk, CEO, Burg Group
We willen ervoor waken dat zij vastzitten in hun comfortzone. We gaan het gesprek aan en kijken naar ontwikkelmogelijkheden. Zo geven we mensen nieuwe impulsen binnen hun huidige functie, een soort APK. »
Herman Zondag, COO, AFAS Software
Wanneer je echt wil investeren in mensen en ze wil laten groeien, zijn de programma’s van How Company daar heel geschikt voor. Een toegevoegde waarde voor leiders en professionals. »
Ryanne Blaauw, HR Specialist, Jacobs Douwe Egberts
Met drive, commitment en een kritische houding weet How Company een bijdrage te leveren en onze organisatie een stap verder te brengen in de veranderende goededoelenmarkt. »
Peter Douwes, Director, Make-A-Wish Nederland

Open trainingen

Ik weet beter waar ik voor sta: door het formuleren van mijn kernwaarden maak ik bewuster keuzes. »
Oscar Scheeper, Portfoliomanager, ING
Sta achter de keuzes die je maakt en stel ze bij als dat nodig is. »
Ruud Zonderop, Office Manager, Womy Equipment Supply
Sinds de training kan ik mijn visie heel duidelijk en met passie verwoorden. »
Corine Berghuis, Manager Telematica, Server-, Netwerk- en Werkplekbeheer, Haga Ziekenhuis
Mensen zijn geneigd hun gevoelens te geloven en Terug naar de feiten - zijn zinnen die mij nog steeds vaak helderheid bieden in lastige situaties. »
Anne-Marie Wintels, Staffunctionaris Onderwijs en Kwaliteit, Stichting Akkoord!-po
Leiderschap is zoveel meer dan leidinggeven alleen. »
Julia van Amerongen, Senior Brand Manager, interim
"Mensen zijn leuker dan je denkt", dat blijft me enorm bij. »
Stan Heijsters, Facility Manager, Theaterhotel Venlo
Voor deze organisaties werken we o.a.